Обмін і повернення
Умови повернення продукції
Покупець може повернути товар за місцем придбання при дотриманні наступних умов:
- протягом 14 днів із дня покупки, не враховуючи дня покупки;
- за наявності товарного, або фіскального чека та супровідної документації;
- при збереженні товарного вигляду, цілісності упаковки;
- за відсутності слідів використання.
При розірванні договору купівлі-продажу, грошові кошти виплачуються в повному обсязі відповідно до суми, зазначеної на чеку на момент покупки. Гроші можуть бути повернуті в день розірвання договору або не пізніше 7 робочих днів після цього.
Для проведення процедури повернення продукції, яка була придбана у інтернет-магазині feron.ua достатньо звернутися до менеджера і залишити відповідну заявку. Передача виробу здійснюється за допомогою сервісу «Нова Пошта».
ВАЖЛИВО!!!
Звернення з приводу повернення продукції приймаються за місцем придбання товару.
Умови обміну продукції
Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» (розділ 2, стаття 9), покупець може обміняти товар, придбаний в інтернет-магазині feron.ua, протягом 14 днів.
До обміну приймається товар, який:
- не використовувався й не має слідів експлуатації, механічних пошкоджень тощо;
- має повністю збережений товарний вигляд, упаковку й повну комплектність;
- має документи, що підтверджують його покупку в інтернет-магазині feron.ua.
Обмін товару проводиться тільки після отримання експертного висновку технічної служби компанії про стан виробу.
Гарантії
Підставою для повернення або обміну продукції не належної якості є товарний чек, фіскальний чек або інший документ що підтверджує факт придбання товару.
Умови надання гарантії
Початком гарантійного терміну є дата продажу товару, яка вказана в заповненому гарантійному талоні, у товарному чеку або будь-якому іншому документі що додається до продукції.
У разі неналежної роботи світлотехнічного обладнання покупець може звернутися у місце придбання для обміну, або усунення неполадок (за домовленістю) протягом усього гарантійного терміну служби.
Відмова у гарантійному обслуговуванні
Причини відмови у гарантійному обслуговуванні:
- порушення правил експлуатації;
- ремонт виробів неуповноваженим виробником сервісним центром;
- виріб, який призначений для особистих чи побутових потреб, використовувався у виробничій сфері або такій, що не відповідає його прямому призначенню;
- внесення змін у конструкцію виробу, якщо це не зазначено в посібнику з його використання;
- наявність всередині виробу слідів рідини, комах та інших сторонніх предметів;
- відсутність фірмової упаковки;
- механічні та інші пошкодження, викликані дією зовнішніх факторів;
- пошкодження, причиною яких стала експлуатація неоригінальних адаптерів і запчастин, не передбачених виробником