Feron

пн.- пт. с 8.00 до 18.00

+ 38 (068) 101 81 83

Дзвінки для всіх мобільних
операторів і стаціонарних
телефонів безкоштовні

+ 38 (068) 101 81 83

+ 38 (048) 737 76 24

Дзвінки згідно тарифів
вашого оператора

Замовити зворотній дзвінок

ua ru

Обмін і повернення

Умови повернення продукції

Покупець може повернути товар за місцем придбання при дотриманні наступних умов:

  • протягом 14 днів із дня покупки, не враховуючи дня покупки;
  • за наявності товарного, або фіскального чека та супровідної документації;
  • при збереженні товарного вигляду, цілісності упаковки;
  • за відсутності слідів використання.

При розірванні договору купівлі-продажу, грошові кошти виплачуються в повному обсязі відповідно до суми, зазначеної на чеку на момент покупки. Гроші можуть бути повернуті в день розірвання договору або не пізніше 7 робочих днів після цього.

Для проведення процедури повернення продукції, яка була придбана у інтернет-магазині feron.ua достатньо звернутися до менеджера і залишити відповідну заявку. Передача виробу здійснюється  за допомогою сервісу «Нова Пошта».

 ВАЖЛИВО!!!

Звернення з приводу повернення продукції приймаються за місцем придбання товару.

Умови обміну продукції

Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» (розділ 2, стаття 9), покупець може обміняти товар, придбаний в інтернет-магазині feron.ua, протягом 14 днів.

До обміну приймається товар, який:

  • не використовувався й не має слідів експлуатації, механічних пошкоджень тощо;
  • має повністю збережений товарний вигляд, упаковку й повну комплектність;
  • має документи, що підтверджують його покупку в інтернет-магазині feron.ua.

Обмін товару проводиться тільки після отримання експертного висновку технічної служби компанії про стан виробу.

 

 Гарантії

Підставою для повернення або обміну продукції не належної якості є товарний чек, фіскальний чек або інший документ що підтверджує факт придбання товару.

Умови надання гарантії

Початком гарантійного терміну є дата продажу товару, яка вказана в заповненому гарантійному талоні, у товарному чеку або будь-якому іншому документі що додається до продукції.

У разі неналежної роботи світлотехнічного обладнання покупець може звернутися у місце придбання для обміну, або усунення неполадок (за домовленістю) протягом усього гарантійного терміну служби.

 

Відмова у гарантійному обслуговуванні

Причини відмови у гарантійному обслуговуванні:

  • порушення правил експлуатації;
  • ремонт виробів неуповноваженим виробником сервісним центром;
  • виріб, який призначений для особистих чи побутових потреб, використовувався у виробничій сфері або такій, що не відповідає його прямому призначенню;
  • внесення змін у конструкцію виробу, якщо це не зазначено в посібнику з його використання;
  • наявність всередині виробу слідів рідини, комах та інших сторонніх предметів;
  • відсутність фірмової упаковки;
  • механічні та інші пошкодження, викликані дією зовнішніх факторів;
  • пошкодження, причиною яких стала експлуатація неоригінальних адаптерів і запчастин, не передбачених виробником